Vraag en antwoord

Wat zijn jullie huidige Corona maatregelen?

Vanaf zondag 28 november is het verplicht om in ons centrum een mondkapje te dragen. 1,5 meter afstand houden is eveneens verplicht.

Wij scannen al onze gasten vanaf 13 jaar op een geldige QR-code.

Bij beide ingangen staan pompjes met handdesinfectie.

Horeca/restaurant:

Tafels stoelen en banken worden dagelijks schoongemaakt. Menukaarten worden regelmatig gereinigd.

Bowling:

Bowlingballen worden meerdere malen per dag gereinigd met desinfectiemiddel. Ook bij de schoenen staat desinfectiemiddel klaar, zodat u dit zelf kunt gebruiken indien gewenst.

Personeel:

Wij roepen onze medewerkers op thuis te blijven bij klachten en zich te laten testen.

Wij roepen onze medewerkers op in quarantaine te gaan als zij terugkomen van ‘oranje’ gebieden.

Waar wij doorgaans al goed op eigen hygiëne letten proberen we dat nu nog extra te doen.

Wij proberen zoveel mogelijk op afstand van collega’s en gasten te blijven.

Wij doen er er echt alles aan om voor iedereen zijn of haar verblijf op onze locatie goed, gezellig en veilig te laten verlopen. Wij merken dat de motivatie om voldoende afstand te houden tot andere groepen / onbekenden goed is, maar dat de motivatie voor deze afstand binnen eigen groepjes soms uit het oog wordt verloren. Wij proberen gasten hier continue op aan te spreken, maar zien soms ook niet alles. Zie je iets dat niet in lijn ligt met de veiligheid omtrent Corona dan zouden we het erg waarderen als je één van onze medewerkers daarop attendeert. Wij kunnen dan direct actie ondernemen.

Wat zijn jullie openingstijden?

Vanaf zondag 29 november 2021 is ons centrum elke dag vanaf 17.00 uur gesloten. Dit geldt ook voor de buitensport-faciliteiten.

De openingstijden verschillen per afdeling. We verwijzen je graag (ook) naar de aparte onderdelen op deze website. Openingstijden kunnen afwijken tijdens vakanties en feestdagen en/of wisselen per seizoen.

Waar zit jullie locatie?

Wij zijn gevestigd aan de Scheglaan 12, 2718 KZ te Zoetermeer.

Vanuit Den Haag:

A12 afslag Zoetermeer/Pijnacker. Richting Pijnacker over de Oostweg totdat u Dekker Zoetermeer aan uw rechterhand ziet liggen.

Vanuit Rotterdam/Hoek van Holland:

A20 richting Terbregseplein. Neem afslag Centrum (afrit 14). Alle rotondes rechtdoor (richting Berkel en Rodenrijs). Ter hoogte van Berkel/Pijnacker rotonde rechtsaf richting N470. Alsmaar rechtdoor rijden. Rotondes rechtdoor, 1e stoplicht linksaf Scheglaan op.

Vanuit Rotterdam:

A13 afslag Zestienhoven/Spaanse Polder. Richting Bergschenhoek aanhouden. Afslag Berkel en Rodenrijs onderaan links N471 volgen. Hierna weg/alle rotondes rechtdoor. Ter hoogte van Berkel/Pijnacker rotonde rechtsaf richting N470. Alsmaar rechtdoor rijden. Rotondes rechtdoor, 1e stoplicht linksaf Scheglaan op.

Is er parkeergelegenheid?

U kunt uw auto gratis parkeren aan de voorzijde van ons pand. Voor fietsen hebben wij aparte rekken bij de linker en rechter ingang. Wij hebben 2 laadpalen voor elektrische auto’s.

Kan ik met Openbaar Vervoer komen?

Vanaf Station Zoetermeer rijdt er een bus (richting Lansingerland), stap uit bij Sportcentrum de Veur. Vanaf hier is het ongeveer 10 minuten lopen.

Zijn honden toegestaan?

Winterseizoen: er zijn bij ons geen honden toegestaan (binnen/buiten).

Zomerseizoen (maart t/m september): er zijn alleen honden toegestaan op het verharde gedeelte buiten op het terras van Sweet Lake Italy (niet op het terras van de Sportsbar of Lodge at the Lake).

Is jullie locatie rolstoeltoegankelijk?

Jazeker, Dekker Zoetermeer is gelijkvloers en rolstoeltoegankelijk.

Is er een invalidetoilet?

Wij beschikken over vier invalidetoiletten.

Hoe kan ik reserveren?

Bowlen | diner | combideals | à la carte tafel reservering | pool | snooker | escape rooms:

Reserveringen kunnen online geplaatst worden via ons online reserveersysteem welke 7 dagen in de week 24 uur per dag bereikbaar is.

Via de zwarte knop ‘reserveer’ in het hoofdmenu op deze website komt u op het begin van dit reserveer-systeem. Vanuit hier kunt u stapsgewijs een reservering maken voor 1 van onze activiteiten. Voor een combinatie van bowlen en eten kunt u een ‘combideal’ kiezen. Voor groepen >15 personen hebben wij ook een aparte boekingsknop.

Indien u losse activiteiten wenst te reserveren dient u deze ook apart te maken (kan helaas niet in 1 x).

Middels overige boekingsknoppen of reserveerlinks die op diverse pagina’s op deze site zichtbaar zijn komt u in dieper gelegen pagina’s van het reserveer-systeem terecht.

Bij alle reserveringen wordt gevraagd vooruit te betalen via iDeal. Na betaling ontvangt u een reserveerbevestiging.

Tennisbanen:

Voor het reserveren van een tennisbaan buiten kun je gebruik maken van de KNLTB club app; voor een tennisbaan binnen kun je telefonisch contact met ons opnemen via 079-3684242 (tijdens kantooruren).

Squashbanen/Padelbanen:

Het reserveren van een squash-/padelbaan kan uitsluitend via de app Playtomic.

Waarom online reserveren?

We hebben ons reserveerproces volledig geautomatiseerd om uw boeking zo snel mogelijk en foutloos te kunnen verwerken. Want het is wel zo prettig dat een boeking niet verkeerd door ons wordt ingevoerd.

Het reserveersysteem is gebruiksvriendelijk ingericht en 24/7 bereikbaar. Mocht toch niet helemaal duidelijk zijn hoe u een boeking kunt  plaatsen dan loodsen we u telefonisch door het plaatsen van de reservering heen.

Bij iedere reservering wordt gevraagd om vooruit te betalen middels iDeal. We voorkomen met deze werkwijze dat groepen weg kunnen lopen zonder te betalen of zonder opgaaf van reden niet komen opdagen. Helaas hebben we dit weleens moeten meemaken waardoor we ook niet meer van deze werkwijze met vooruitbetaling afwijken.

Na uw iDeal betaling ontvangt u per email een reserveerbevestiging en verdere instructies voor uw gekozen activiteit of arrangement.

Mochten er nog wijzigingen optreden dan kunt u die per email in reactie op de reserveerbevestiging aan ons doorgeven.

Tot 12 uur van tevoren kunt u annuleren; u zult dan een vouchercode ontvangen ter waarde van het reeds betaalde bedrag.

<12 uur van tevoren kunt u niet meer annuleren; verplaatsen kan nog wel (uitsluitend telefonisch).

Waarom kan ik alleen pinnen op jullie locatie?

Mocht je nog een extra hapje of drankje bestellen dan kun je deze aan het einde van je verblijf middels een pinbetaling voldoen. Wij nemen geen contant geld meer aan door meerdere nachtelijke inbraken in het verleden. Door hieraan mee te werken draag je bij aan de veiligheid van ons personeel.

Hoe laat moet ik aanwezig zijn?

Wij vragen iedereen om op tijd aanwezig te zijn op onze locatie zodat we met zekerheid de volledige tijd van de reservering kunnen laten benutten.

Bij een activiteit verwachten wij iedereen 5 minuten voorafgaand aan de activiteit.

Is er materiaal (bv. rackets) bij jullie te huur?

Materiaal zoals tennis-/squash- of padelrackets (en ballen) zijn bij ons te huur (€ 2,50 per racket). Dit kan ter plaatse gevraagd en afgerekend worden.

Zijn er kleedruimtes en/of douches?

Er zijn kleedkamers met douches beschikbaar, één voor mannen en één voor vrouwen.

Wij hebben lockers in de kleedkamers, deze kunnen gebruikt worden middels een € 0,20 muntje.

Tevens hebben wij bij beide kleedruimtes een sauna.

Er zijn ook 2 zonnebanken; hiervoor kunt u bij de Receptie een muntje halen à € 6,00 voor max. 20 minuten.

Kunnen jullie rekening houden met dieetwensen en/of allergieën?

Glutenvrij, zonder varkensvlees, vegetarisch.. Het is allemaal dagelijkse kost voor ons.

Heb je een andere allergie of bepaalde dieetwens?

Laat het ons even weten (deze mogelijkheid word je gevraagd tijdens het maken van een online reservering),  dan houden wij hier rekening mee.

Welke drankarrangementen hebben jullie?

Bij activiteiten en arrangementen waarvoor u minimaal 3 uur bij ons aanwezig bent is het mogelijk drank af te kopen.

3 uur –  18,00 euro p.p.

3,5 uur – 25,00 euro p.p.

4 uur – 31,00 euro p.p.

5 uur – 32,00 euro p.p.

Opmerkingen

– Onder de 18 geen alcohol

– Voor de uitkoop gelden de dranken uit het binnenlands gedistilleerd assortiment (koffie | thee | frisdranken | vruchtensappen | tapbier | port | sherry | vermouth | jenevers | vieux en huiswijnen)

Wat is het dichtstbijzijnde hotel?

Hotel Bastion is vlakbij Dekker Zoetermeer.

NH hotel te Zoetermeer en Hotel Van Der Valk Nootdorp liggen ook in de buurt.

Kan ik een keer komen kijken?

Uiteraard! Maak wel even een afspraak van te voren, dan heeft een van onze medewerkers echt even de tijd voor jou.

Mag er een ruimte of tafel versierd worden?

Zeker! Wij vragen je alleen om geen confetti of ander strooigoed te gebruiken en geen blijvende schade te maken. Daarnaast dien je er rekening mee te houden dat versieringen brandveilig zijn.